UI Design: Effektive prinsipper og beste praksis for moderne nettsider

ui design

Brukergrensesnittdesign, også kjent som UI design, handler om å utforme den visuelle og interaktive delen av digitale produkter, som applikasjoner og nettsider. Målet er å gjøre brukeropplevelsen enklere, mer intuitiv og estetisk tiltalende. UI-designere samarbeider ofte med UX-designere for å sikre at grensesnittet ikke bare ser bra ut, men også er brukervennlig og funksjonelt.

For å designe effektive brukergrensesnitt er det viktig å ta hensyn til både estetikk og funksjon. Designere bruker verktøy som Figma, Adobe XD og Sketch for å lage prototyper og evaluere løsninger. Gjennom hele prosessen er brukerinvolvering og testing viktig for å oppnå et grensesnitt som er tilgjengelig, forståelig og tilpasset menneskene som skal bruke produktet.

Nøkkelpunkter

  • UI-design fokuserer på grensesnitt for digitale produkter, og samarbeider med UX for å forbedre brukeropplevelsen.
  • Estetikk og funksjon er fundamentale aspekter ved UI-design, og prototyping er en viktig del av prosessen.
  • God UI-design sikrer tilgjengelighet, brukerforståelse og tilpassing til den faktiske brukerens behov.

Grunnleggende Om Ui Og Ux

Når du arbeider med design av digitale produkter, er det viktig å forstå forskjellen mellom UI (User Interface) og UX (User Experience). Disse to konseptene er nært knyttet sammen, men dekker forskjellige aspekter av interaksjonen mellom brukere og systemer.

UI, brukergrensesnittet, handler om hvordan ting ser ut og hvordan de presenteres for brukerne. Det omfatter grafisk utforming, knappeplassering, skjermlayout, animasjoner og overganger. Målet er å skape et estetisk tiltalende grensesnitt som er enkelt å navigere og forstå. Når du utformer UI, bør du vurdere følgende prinsipper:

  • Enkelhet: Minimalistiske design som fjerner unødvendig kompleksitet, kan hjelpe brukerne å finne det de leter etter raskere og mer effektivt.
  • Konsistens: Ved å opprettholde en jevn visuell stil og layout på tvers av hele produktet, skaper du en følelse av kjennskap og tillit hos brukerne.
  • Klarhet: Tydelige og lettleste skrifttyper, farger og knapper reduserer den kognitive belastningen for brukerne og gjør det enklere for dem å forstå hvordan produktet fungerer.

På den annen side fokuserer UX, brukeropplevelsen, på hvordan brukerne føler mens de interagerer med systemet. Målet er å skape en positiv og engasjerende opplevelse som gir brukerne kontroll over interaksjonene, og som møter deres behov og forventninger. Når du utformer UX, bør du ta hensyn til følgende faktorer:

  • Brukerbehov: Forstå hva brukerne ønsker å oppnå med produktet og hvordan de forventer at det skal fungere.
  • Interaksjonsdesign: Design interaksjonene mellom brukerne og systemet på en måte som gir dem en følelse av kontroll og oppmuntrer dem til å utforske funksjonene.
  • Tilgjengelighet: Pass på at designet ditt er inkluderende og imøtekommer ulike brukergrupper, inkludert personer med funksjonshemninger.

Ved å balansere UI og UX på en effektiv måte, kan du skape et produkt som både ser bra ut og gir en behagelig brukeropplevelse. Det er viktig å huske at UI er en del av UX, og at de to konseptene må arbeide sammen for å skape et vellykket design.

Webområdedesign

Når du designer grensesnittet for et nettsted, er det viktig å tenke på brukeropplevelsen (UX design) og hvordan elementene på siden skal interagere med hverandre. Konsistens er en nøkkelfaktor for et godt nettsted fordi det gjør at brukere blir kjent med din merkevare og navigasjoner blir enklere.

Grensesnitt design spiller en vital rolle i å skape en positiv brukeropplevelse. Et sammenhengende brukergrensesnitt (UI) skaper tillit, som oppmuntrer brukere til å bli engasjert og fortsette å bruke produktet. Det er viktig å inkludere klare tilbakemeldingssystemer, som feilmeldinger eller validering, for å informere brukeren om handlingene sine er vellykket eller ikke.

For å forbedre brukeropplevelsen, bør du vurdere følgende aspekter:

  • Navigasjon: Sikre enkel navigasjon gjennom nettstedets sider og bruk av menyer, rullefunksjoner og knapper.
  • Farger og kontrast: Velg farger og kontraster nøye for å fremheve de viktigste elementene og forbedre brukbarheten.
  • Responsiv design: Nettstedet skal være tilgjengelig og funksjonelt på forskjellige enheter og skjermstørrelser.

I løpet av designprosessen vil det være nyttig å samarbeide om beslutningstaking og evaluere ulike designalternativer. Involver interessenter og brukertestere for å få tilbakemelding og innspill som kan hjelpe deg med å forbedre designet for en enda bedre brukeropplevelse.

Prototyper og layout

Når du jobber med UI-design, er det viktig å fokusere på både prototyper og layout for å sikre en god brukeropplevelse. Prototyper hjelper deg med å teste ulike designløsninger og interaksjoner før de implementeres, slik at du kan foreta nødvendige justeringer underveis.

Layouten er den visuelle delen av designet, som inkluderer elementer som navigasjon, skrifttyper og farger. En godt gjennomtenkt layout bidrar til å forbedre brukervennligheten og navigasjonen på nettstedet. Ved å eksperimentere med layout og prototyper kan du enkelt identifisere eventuelle problemer i designet og løse dem før utviklingsfasen.

For eksempel, en nettside guide for små mellomstore bedrifter kan hjelpe deg med å få en bedre forståelse av de tekniske aspektene ved å lage en nettside og hvordan du kan forbedre synligheten til nettstedet ditt på Google. Gjennom grundig prototyping og smart layoutdesign kan du optimalisere brukeropplevelsen på nettstedet ditt og sørge for en jevn og intuitiv navigasjon.

Interaksjonsdesign er også en viktig faktor å vurdere når du arbeider med UI-design. Dette innebærer å utforme hvordan brukerne vil samhandle med nettstedet eller appen, og inkluderer elementer som knapper, linker og menyer. Ved å arbeide med interaksjonsdesign i prototypene dine, kan du tydelig se hvordan brukerne vil forholde seg til designet og hvilke endringer som må gjøres for å forbedre deres opplevelse.

Til slutt, husk at prototyper og layout er en iterativ prosess som vil kreve endringer og justeringer underveis. Det er viktig å lære av brukertesting og tilbakemeldinger fra teammedlemmer for å forbedre designet og skape en best mulig brukeropplevelse.

Estetikken i UI Design

Estetikk er en viktig komponent i UI design. Det påvirker hvordan brukerne opplever og samhandler med systemet. Hold deg oppdatert på trender og farger for å lage et moderne design. La oss se nærmere på noen elementer som spiller en rolle i å forme estetikken i UI-design.

Fargevalg: Farger spiller en stor rolle i UI-design, og det er viktig å velge en balansert og behagelig fargepalett. Adobe tilbyr verktøy som Adobe Color CC for å hjelpe deg med å eksperimentere med fargekombinasjoner og finne den rette balansen. Husk å vurdere fargeblindhet og tilgjengelighet når du velger farger.

Knapper og interaksjonselementer: Formen, størrelsen, og fargen på knappene og andre interaktive elementer har stor innvirkning på brukervennligheten. Det er viktig å være konsekvent i bruk av knapper, slik at de blir gjenkjennelige for brukeren. Ha også i bakhodet at knapper skal ha tilstrekkelig kontrast og tydelighet.

Designprosess: Sammen med Adobe og andre designverktøy kan du opprette wireframes og prototyper for å teste og forbedre designet ditt. Det er viktig å få tilbakemelding fra brukere underveis i prosessen for å tilpasse designet etter deres behov og forventninger.

Estetisk balanse: I tillegg til farger og interaksjonselementer er det viktig å finne en balanse mellom form og funksjon i UI-design. Målet er å skape et enkelt og lettforståelig design uten å ofre estetisk appell. Bruk hierarkiske og visuelle elementer som skrifttyper, tekststørrelser, og hvilerom for å skape en behagelig brukeropplevelse.

Ved å følge disse prinsippene og være konsekvent i designvalgene dine, kan du lage et tiltalende og brukervennlig UI-design. Husk å følge beste praksis innen brukertilgjengelighet og inkorporere tilbakemeldinger fra målgruppen din mens du kontinuerlig forbedrer og evaluerer designet.

Verktøy For Ui Design

Når du jobber med UI-design, er det viktig å ha de riktige verktøyene for å kunne lage effektive og attraktive brukergrensesnitt. Her er noen av de mest populære verktøyene som brukes av UI-designere og informasjonsarkitekter.

Figma er en populær nettbasert plattform for UI-design som lar deg designe, lage prototyper og samarbeide med teamet ditt i sanntid. Figma tilbyr et bredt spekter av funksjoner og integrasjoner, inkludert støtte for versjonskontroll, responsivt design og en rekke UI-komponenter.

En annen populær løsning er Sketch, som er et kraftig verktøy for UI-designere som lar deg lage utkast og visuelle prototyper av brukergrensesnittet. Sketch inkluderer mange funksjoner og plugins for å hjelpe deg med å spare tid og forbedre arbeidsflyten, for eksempel gjennom symbolske lag for gjenbrukbarhet og stiler for konsistent farge- og typografibruk.

Adobe XD er et annet velkjent verktøy for UI-design som tilbyr både design- og prototypfunksjoner. Adobe XD integreres sømløst med andre Adobe-programmer og støtter blant annet visuell responsiv design og en rekke komponenter og ressurser for å hjelpe deg med å bygge attraktive brukergrensesnitt.

For å lage effektive wireframes og rask prototyping, kan du vurdere å bruke Balsamiq. Dette verktøyet gir deg muligheten til å lage wireframes med lav detaljgrad og enkelhet, noe som kan hjelpe deg med å fokusere på strukturen og organiseringen av brukergrensesnittet.

Andre verktøy, som InVision og Proto.io, gir deg også muligheten til å lage prototyper og samarbeide med teamet ditt under UI-designprosessen. Disse verktøyene tilbyr et bredt spekter av funksjoner og støtte for forskjellige designprinsipper og -metoder.

Ved å bruke disse verktøyene og ressursene kan du forbedre dine UI-designferdigheter og skape brukervennlige og visuelt tiltalende brukergrensesnitt for dine digitale produkter. Husk å alltid holde brukerens behov og brukeropplevelse i sentrum for designprosessen, og sammen med riktige verktøy vil du kunne oppnå utmerkede UI-designresultater.

Informasjonsarkitektur

Når du arbeider med brukergrensesnitt (UI) design, er det viktig å forstå roller informasjonsarkitektur (IA) spiller i prosessen. IA fokuserer på organisering og strukturering av innholdet på en nettside eller app. Den hjelper deg å lage et solid grunnlag for ditt brukergrensesnitt og sikre en klar navigasjon for brukerne.

For å skape en god informasjonsarkitektur, bør du vurdere flere aspekter:

  • Innhold: Se på hvilken informasjon som skal inkluderes. Organiser denne informasjonen på en meningsfull måte, og forsikre deg om at det er enkelt for brukerne å finne og forstå.
  • Navigasjon: Sørg for at det er enkelt og intuitivt for brukere å navigere mellom ulike sider eller funksjoner i appen eller nettsiden din.
  • Typografi: Velg skrifttyper og -størrelser som er lette å lese og som passer sammen med den visuelle stilen på UI designet ditt.
  • Ikoner: Bruk ikoner for å representere handlinger eller tjenester på en visuell måte, og sørg for at de er konsistente og lett gjenkjennelige.

Når du har laget en IA, kan du begynne å jobbe med prototyping av UI designet. Prototyping lar deg teste hvordan elementene i ditt design fungerer sammen, og gir deg en ide om brukerens opplevelse før du går videre til å implementere designet. Du kan velge mellom ulike prototyping-verktøy, avhengig av kompleksiteten i prosjektet og tiden du har til rådighet.

Husk at både IA og UI-design krever iterasjon og kontinuerlig forbedring. Når du prøver ut ulike løsninger og analyserer brukernes tilbakemeldinger, kan du identifisere sterke og svake sider ved designet ditt og jobbe med å forbedre dem.

Ved å kombinere en solid informasjonsarkitektur med et godt brukergrensesnitt, vil du kunne skape en brukervennlig, effektiv og visuelt tiltalende opplevelse for brukerne dine.

Interaktive Elementer

Interaktive elementer er avgjørende for å skape en engasjerende og intuitiv brukeropplevelse i UI-design. De gir funksjonalitet og lar brukeren utføre handlinger som navigere i informasjonsarkitekturen, angi data og engasjere seg med innholdet.

Når du designer interaktive elementer, er det viktig å tenke over hvordan de passer inn i den overordnede arkitekturen. Bruk wireframes for å planlegge plasseringen av disse elementene i forhold til andre komponenter på skjermen. På denne måten får du en bedre forståelse av hvordan brukeren vil samhandle med dem og hvordan de støtter den underliggende informasjonsarkitekturen.

Noen vanlige interaktive elementer inkluderer:

  • Knapper: De lar brukeren utføre en handling, for eksempel å sende inn skjemaer, åpne menyer eller dele innhold på sosiale medier.
  • Rullegardinmenyer: De lar brukeren velge et alternativ fra en nedtrekksliste, noe som gjør det enkelt å finne og velge spesifikk informasjon.
  • Skjemaer: De lar brukeren oppgi personlige opplysninger og preferanser, noe som bidrar til en mer tilpasset opplevelse.
  • Avmerkingsbokser og radioknapper: De lar brukeren velge mellom flere alternativer, enten flere eller bare ett av gangen.

For å gjøre det enklere for brukeren å forstå og bruke de interaktive elementene, er det viktig at designet følger et klart og konsistent språk. For eksempel, ved å bruke tydelige og forståelige ikoner og etiketter, blir det enklere for brukeren å kjenne igjen og forstå funksjonene til hver komponent.

Til slutt, husk å ta hensyn til brukertilgjengelighet når du designer interaktive elementer. Pass på at de er store nok til å bli lett valgt, og at de passer for forskjellige skjermstørrelser og enheter. Ved å følge disse retningslinjene og være oppmerksom på detaljene, vil du kunne skape et brukervennlig og funksjonelt grensesnitt for ditt produkt.

Involvering Av Brukere Og Utviklere

Når du arbeider med UI-design, er involvering av brukere og utviklere avgjørende for å skape en vellykket brukeropplevelse. Engasjerende brukere gir deg verdifull tilbakemelding og innsikt i deres behov og forventninger. Samarbeid med utviklere sikrer at idéene dine er teknisk gjennomførbare og gir en smidig overlevering.

ui design

For å samarbeide effektivt med utviklere, kan du vurdere å bruke verktøy som er kompatible på tvers av plattformer og operativsystemer som Linux, Mac og Windows. Dette vil tillate enkel håndtering av prosjektfiler og dokumenter. For eksempel er Sketch et populært UI-designverktøy som lar deg designe, prototype og samarbeide i samme programvare. Andre alternativer inkluderer Figma og Adobe XD.

Når prosjektet ditt nærmer seg overleveringsfasen, bruker du «handoff»-verktøy for å lette overgangen mellom design og utvikling. Disse verktøyene konverterer designfiler til brukbar kode for utviklere, slik at de lett kan implementere designet ditt i nettlesere og andre enheter.

Her er noen tips for å involvere brukere og utviklere i UI-designprosessen:

  • Inviter brukere til regelmessig å gi tilbakemelding på design- og prototypedemoer.
  • Sikre at utviklere er inkludert i designbeslutningene tidlig i prosessen for å unngå tekniske begrensninger senere.
  • Bruk versjonkontrollverktøy og filsynkronisering for å kontrollere endringer og holde teamet ditt oppdatert.
  • Kommunikasjon er nøkkelen. Oppretthold en åpen dialog med både brukere og utviklere for å identifisere og løse eventuelle problemer så tidlig som mulig.

Ved å involvere både brukere og utviklere i UI-designprosessen, kan du sikre at det endelige produktet er brukervennlig, teknisk gjennomførbart og enkelt å implementere. Dette vil bidra til å skape en bedre brukeropplevelse og styrke samarbeidet mellom designere og utviklere.

Tilgjengelighet Og Brukerfamiliaritet

Når du designer UI, er tilgjengelighet og brukerfamiliaritet to viktige konsepter å vurdere. Tilgjengelighet innebærer å sørge for at brukere med ulike evner og funksjonshemninger enkelt kan navigere og bruke applikasjonen din. Brukerfamiliaritet refererer til hvor intuitivt og enkelt brukerne kan forstå og tilpasse seg grensesnittet ditt basert på deres tidligere erfaringer med liknende systemer eller produkter.

En god tommelfingerregel når du jobber med tilgjengelighet er å følge internasjonale retningslinjer og standarder, som for eksempel WCAG (Web Content Accessibility Guidelines). Dette bidrar til å sørge for at UI-designet ditt er universelt tilgjengelig og kan brukes av alle, uavhengig av fysiske eller kognitive evner.

For å skape et brukervennlig design, bør du fokusere på å forenkle interaksjonen mellom brukeren og systemet. Du kan oppnå dette ved å holde designet rent og minimalistisk, uten å kompromittere informasjonens klarhet. Bruk et konsistent fargeskjema, tydelige skrifttyper og veilagte ikoner for å hjelpe brukeren med å navigere enkelt gjennom applikasjonen.

Når det gjelder verktøy for å lage UI-design, er Adobe XD et utmerket valg. Det er et populært verktøy som mange designere bruker for å skape og prototype brukergrensesnitt. Adobe XD gir deg muligheten til å lage responsive og tilgjengelige design, og det støtter samarbeid mellom designere og utviklere, noe som effektiviserer arbeidsprosessen.

Et annet element å utnytte er å følge anerkjente UI-designprinsipper. Du kan for eksempel ta i betraktning prinsippene for kontinuitet i designvalg og forutsigbarhet, som bidrar til å øke brukerfamiliariteten. For eksempel, hvis du designer en applikasjon for Windows, bør du ta hensyn til Microsofts retningslinjer og stilarter for å sikre at brukerne føler seg kjent med grensesnittet.

Ved å inkludere tilgjengelighet og brukerfamiliaritet i UI-designprosessen, gir du brukerne en komfortabel og brukervennlig opplevelse som fører til økt brukertilfredshet og, til slutt, suksess for produktet ditt.

Terminologi Og Retningslinjer

I designprosessen er det viktig å kjenne til terminologi og retningslinjer knyttet til brukergrensesnitt (UI). Her er noen nøkkelbegrep og anbefalinger som er relevante og nyttige for deg som jobber med UI-design:

Standarder – Disse inkluderer beste praksis og veiledninger som designere bør følge for å sikre at produktet fungerer godt og er brukervennlig. Det å følge standarder kan bidra til å redusere kognitiv belastning for brukeren, og å gjøre produktet enklere å bruke og forstå.

Terminologi – Å kjenne til grunnleggende begreper og faguttrykk knyttet til UI-design gjør det lettere å kommunisere med andre i teamet og med interessenter. Noen av de mest vanlige begrepene du bør være kjent med inkluderer: wireframe, mockup, prototype, call to action, responsive web design og grid.

Gjenkjenning – For å gjøre det enklere for brukeren å navigere og forstå innholdet i designet, bør du utvikle en visuell hierarki som gjør at brukeren intuitivt kjenner igjen funksjoner og elementer. Dette kan innebære en konsistent bruk av typografi, farger og plassering av elementer.

Kognitiv belastning – For å ikke overbelaste brukeren med for mye informasjon eller kompliserte design, bør du ke på å redusere kognitiv belastning ved, for eksempel, å begrense antall elementer på skjermen og organisere innholdet på en enkel og forståelig måte.

Fleksibilitet – Vær oppmerksom på brukerens individuelle behov og preferanser ved å tilby innstillinger og tilpasningsmuligheter. For eksempel kan du inkludere tastatursnarveier for å øke tilgjengeligheten og brukskomforten for ulike brukertyper.

Rot – Unngå å fylle designet med unødvendige elementer og visuell støy. For mye rot kan distrahere brukeren og gjøre det vanskelig for dem å finne det de leter etter. Hold designet strømlinjeformet og organisert, og fokuser på de mest kritiske funksjonene og oppgavene brukeren skal utføre.

Ved å følge disse retningslinjene og være bevisst på de relevante begrepene, vil du som UI-designer være bedre rustet til å skape brukervennlige og funksjonelle design som møter brukerens forventninger og behov.

Ofte Stilte Spørsmål

Hvordan starter jeg UI-design?

For å starte med UI-design, bør du først forstå grunnleggende designprinsipper og elementer som farge, typografi og layout. Du kan begynne med å studere ulike designressurser, ta kurs og øve på å lage dine egne designprosjekter. Det er også viktig å holde seg oppdatert på trender innen industrien og få inspirasjon fra andres arbeid.

Hva er forskjellen mellom UI og UX?

UI (User Interface) og UX (User Experience) er to beslektede, men forskjellige aspekter innen design. UI fokuserer på den visuelle presentasjonen og interaksjonen mellom brukeren og produktet, mens UX handler om hvordan brukeren opplever produktet som helhet. UI-designere jobber med utformingen av grensesnittet, inkludert farger, knapper og typografi, mens UX-designere bruker research for å identifisere brukernes behov og evaluere brukbarheten til et produkt.

Hvilke ferdigheter trenger en UI-designer?

En dyktig UI-designer bør ha en god forståelse av grunnleggende designprinsipper, som farge, typografi og layout, samt kjenne til populære designverktøy som Sketch, Adobe XD og Figma. Det er også viktig for en UI-designer å kunne kommunisere effektivt med andre teammedlemmer og ha en problemløsningsorientert arbeidsmetode. Andre ferdigheter som kan være nyttige for en UI-designer inkluderer programmeringsspråk som HTML og CSS og en grunnleggende forståelse av UX-designprinsipper.

Hvordan lære UI-design effektivt?

For å lære UI-design effektivt, er det viktig å sette av tid til å studere, øve og få tilbakemelding på arbeidet ditt. Dette kan innebære å ta kurs, lese artikler, følge bransjeblogger og delta på designkonferanser. Å jobbe på egne designprosjekter og analysere andres arbeid kan også bidra til å utvikle dine ferdigheter og forståelse av prinsippene bak UI-design.

Hva er beste praksis for UI-design?

Beste praksis for UI-design inkluderer å holde designet enkelt og brukervennlig, og å fokusere på brukerens behov i stedet for å prioritere estetikk. Dette kan oppnås ved å bruke et konsistent fargevalg og typografi, samt å organisere elementer på skjermen på en logisk og brukervennlig måte. Det er også viktig å ha en god balanse mellom hvit plass og innhold, og å teste designet med faktiske brukere for å identifisere potensielle problemer og forbedringsområder.

Hvilke UI-designverktøy anbefales?

Det finnes mange nyttige UI-designverktøy som kan hjelpe deg i arbeidet, og de mest populære inkluderer Sketch, Adobe XD og Figma. Disse verktøyene lar deg lage wireframes, prototyper og designelementer, samt samarbeide med andre teammedlemmer. Andre verktøy som kan være nyttige for UI-designere inkluderer InVision, zeplin og prototypverktøy som Marvel og Principle. Valget av verktøy avhenger ofte av personlige preferanser og prosjektets behov, så det kan være lurt å prøve noen forskjellige for å finne de som passer best for deg.

Grafisk design: Raymond Furre | Et bilde av en mann som smiler i en sirkel.

Om forfatter

Raymond Furre er daglig leder av Webkonsepter.no, med over 20 års erfaring på webutvikling, webdesign, digital markedsføring, merkevarebygging og forretningsutvikling. I disse årene har Raymond bidratt til vekst, bedre lønnsomhet og sterkere markedsposisjon for bedrifter over hele Norge. Drivkraften er gode kundeopplevelser og fornøyde kunder; se vurderinger på LinkedIn, Trustpilot, Facebook og Google.

▸ E-post: [email protected]
▸ Kostnadsfritt rådgivningsmøte på Zoom: Kalender

Webkonsepter.no | Fasiliteter synlighet på Google, vekst & sterkere markedsposisjon.

Webkonsepter.no kombinerer fire sentrale fagområder for å fremme våre kunders synlighet, vekst og markedsposisjon;

  • Nettside- og Nettbutikkutvikling: Skreddersydde webløsninger som konverterer besøkende til kunder.
  • Digital Markedsføring: Strategi som skaper målrettet trafikk til nettsiden din.
  • Merkevarebygging: Styrking av din identitet og posisjon i markedet.
  • Forretningsutvikling: Strategier for vekst og bedre lønnsomhet.

I et samarbeid med Webkonsepter.no har du en partner som forstår hva som driver virksomheten din og hvordan resultater skapes.

Book en hyggelig, kostnadsfri og uforpliktende snakk om hvordan vi kan være til hjelp for ditt firma.

Møtekalender

★★★★★

Vi har vært kunde av Webkonsepter i fem år, og er veldig fornøyd med forretningsutvikling og gode og brukervennlige webløsninger. Anbefaler Webkonsepter som forretningspartner for å øke salget.

Arve Willassen

Daglig leder, Netcam Norge AS

★★★★★

Vi har benyttet Webkonsepter til utvikling av ny hjemmeside og er veldig fornøyde med både resultat og gjennomføring. På den ene siden har vi fått en fin hjemmeside, men samtidig fått lov å være med på ein lærrerik reise rundt hva som ligger «under panseret».

Tommy Amundsen

Daglig leder, Semje Software AS

★★★★★

Vi på House Of Digital benyttet oss av tjenestene til Webkonsepter og Raymond i forbindelse med en ny kunde som skulle lansere en boligdeling tjeneste. For de som vil lykkes i Digitale medier vil jeg absolutt anbefale Raymond og Webkonsepter!

Baard Persson Vaage

Daglig leder, House of Digital

Kostnadsfritt & uforpliktende

Pin It on Pinterest

Del

Del

Del innlegget på sosiale medier.