I løpet av 2 arbeidsøkter på Zoom, hver på ca 45 minutter, tar vi for oss følgende:
- Identifisering av Viktige Konkurrenter: Finn ut hvem dine viktigste konkurrenter er, både direkte og indirekte.
- Innholdsvurdering: Analyse av konkurrentenes innholdsstrategi. Benyttes til utvikling og forbedring av egen innholds-strategi.
- Domene autoritet: Sjekk av dine konkurrenters domene autoritet (En verdi på en skala fra 1 til 100) *
- Backlinks: Oversikt over hvilke nettsteder med høy domene autoritet som lenker til dine konkurrenter **
- Konkurrenters nøkkelord: Sjekk av hvilke nøkkelord konkurrentene rangerer på.
- Kundefornøydhet: Analyse av hva kundene mener om konkurrentenes produkter eller tjenester.
* Domene autoritet: Høy domene autoritet gir mulighet til å rangere på side 1 i Google for konkurranseutsatte nøkkelord.
** Backlinks: Når andre nettsteder lenker tilbake til din (eller dine konkurrenters) nettside. Antall backlinks med høy domene autoritet som peker lenke til ditt (eller dine konkurrenters) nettsted påvirker i stor grad domeneautoritet og synlighet på Google.
Bruksområder:
- Ved utarbeidelse av ny eller revidert forretningsplan.
- Utvikling av nye produkter eller tjenester.
- Årlig revidering av forretningskonseptet.
- Ved oppstart av ny virksomhet.
- For å identifisere årsak til dårlig konvertering av nettside trafikk.
Spørsmål? Ring 95 80 60 80 mellom 09:00 – 16:00 på ukedager, eller sendt en epost til [email protected]