...
28. oktober 2017
Skriv pressemelding – nå ut til tusenvis av mennesker, helt gratis!

Av daglig leder Raymond Furre

Vekststrategi

Oppskriften som fungerer - Hver gang!

Bedre førsteinntrykk

Økt nettside trafikk

Flere kunder og leads

Bedre omdømme

Sjekk Case Study der vi økte trafikken til en av våre kunder med 733% på 4 måneder

Bedre førsteinntrykk

Vi utvikler profesjonelle nettsider og nettbutikker som gir et solid førsteinntrykk, bygger tillit og konverterer nettsidetrafikk om til kunder og leads

Brukervennlig nettløsning tilpasset ditt firma.

Klargjort for søkemotoroptimalisering

Driftsavtale der vi gjør alt arbeidet for deg

Økt nettsidetrafikk

Økning i nettsidetrafikken i løpet av 30 dager fra søkemotor-optimalisering og sterkere synlighet på Google. Ev. trafikk fra dag 1 med PPC (Pay-Per-Click).

Kontinuerlig økning i trafikk måned etter måned

Dokumenterte resultater i månedsrapporten

Synlighet som på sikt vil dominere konkurrentene

Flere konverteringer

Vi analyserer og optimaliserer nettsiden din slik at en større andel av trafikken konverteres til leads. Eller salgsomsetning om du har en nettbutikk.

Flere leads og nye kunder

Økt omsetning og vekst

Høyere ROI - Return On Investment

Bedre omdømme

Vi setter opp programvare, strategi og oppfølging som gir ditt firma en strøm av 5 stjerners vurderinger og bedre omdømme på Trustpilot, Facebook og Google.

Økt kundetillit og sterkere merkevare

Bedre konverteringsrate og flere salg

Bedre avanse - Kundene vet at kvalitet koster

Bestill et kostnadsfritt rådgningsmøte

Skriv pressemelding – nå ut til tusenvis av mennesker, helt gratis!

Av daglig leder Raymond Furre

Markedsføring er dyrt og spesielt annonsering i riksdekkende medier er forbeholdt større selskaper på grunn av annonse-prisene. Å sende en pressemelding derimot er helt gratis og om du får saken din inn i avisen, er redaksjonell omtale mye mer troverdig og dermed også mer verdt enn tradisjonell annonsering.

En pressemelding er en artikkel skrevet av en bedrift eller organisasjon som forteller om en sak av generell nyhetsinteresse relatert til denne bedriften eller organisasjonen. Artikkelen trenger ikke være lang; 400-500 order er tilstrekkelig - men det er naturligvis lov å skrive lengre.

For at artikkelen skal kunne tas inn som redaksjonell tekst er det viktig at teksten er utformet som en nyhetssak og ikke som en annonse tekst. Dette da aviser ikke kan blande reklame og redaksjonelle saker rett og slett for å beholde sin egen integritet.

Skriv om noe som har skjedd i bedriften eller organisasjonen din som kan være spennende for andre å lese om. Nye produkter, prosjekter som har blitt levert, positive resultater om bedriften og for samfunnet forøvrig. Det er masse interessant som skjer blant norske bedrifter og organisasjon, så her er det bare å ta frem kreativiteten så du finner mange gode saker.

En annen fordel med en pressemelding i tillegg at den er gratis, er troverdighet. Annonser og reklame generelt har ofte lav troverdighet. Om du derimot skriver en pressemelding om samme sak vil du oppleve at saken får mye høyere troverdighet rett og slett fordi saken blir presentert som en nyhetsartikkel i en avis, og ikke på reklameplass.

Aviser har mange lesere og dersom du får saken din inn i avisen kan du oppleve at saken din leses av titalls tusen mennesker. Og noen ganger mer om saken blir delt på sosiale medier.


Webkonsepter.no hjelper små og mellomstore bedrifter med økt omsetning gjennom vår 4 stegs vekststrategi, i tillegg til en mer kostnadseffektiv drift ved innføring av kunstig inteligens.

Lyst å vite hvordan vi økte trafikken for en av våre kunder med 733% i løpet av 4 måneder?

Bestill et kostnadsfritt rådgivningsmøte så tar vi en snakk


Webdesign forslag på under 1 minutt!