Jon Ivar Johansen, suksessforfatteren som har skrevet «Endringskoden», har vært i studio hos Webkonsepter.no og spilt inn en informasjonsfilm om temaet Adferdsøkonomi.

Bildet over; en konsentrert Jon Ivar lytter til opptaket etter innspillingen av filmen.

Jon Ivar er primus motor i Marshmallows Group, en av landets mest innovative konsulentselskaper som tilbyr konsulent tjenester innenfor ledelse, salg og topplinjevekst.

Boka «Endringskoden» har solgt i over 10.000 eksemplarer og benyttes aktivt når Marshmallow Group holder foredrag og frokostseminarer.

Filmen som du ser over ble spilt inn i løpet av et par timer, og redigert i Final Cut. Som du ser benytter vi en Green Screen som bakgrunn slik at vi kan legge på en annen bakgrunn, eksemplevis en bakgrunn som får det til å se ut som om filmen er laget i et ekte TV studio.

 

Under innspilling benyttet vi et nettbrett med teleprompter programvare slik at Jon Ivar ikke trengte å huske alt som skulle sies, men bare lese opp fra nettbrettet – som ble hold opp rett bak kameraet for at Jon Ivar skal ha øynene rettet mot kamera linsen.

Under redigering har vi lagt på tekst, justert litt på lyden og gjort litt fargekorrigeringer.

Totalt gikk det med 4-5 timer til produksjonen.

Film er et kraftfullt medium og passer veldig godt på en nettsiden. Film kan benyttes til alt fra å promotere Adferdsøknomi og boka Endringskoden, til produkt presentasjoner, bedriftspresentasjoner og lignende.

Om du har noe du ønsker presentert på film er det bare å ta kontakt for et godt tilbud.

Pin It on Pinterest

Del innlegget

Gi dine kontakter tilgang til nyttig info