Brukerstøtte

Hender det at du har så mye å gjøre at du ikke rekker å ta telefonen, eller gi en kjapp tilbakemelding på kundehenvendelse via epost? I så fall er du ikke alene. 

Vi vet alle hvor viktig det er å levere kvalitetsmessig god brukerstøtte, men med trange budsjetter og tøffe tider er det iblant vanskelig å finne ressurser.

Vår brukerstøtte løsning er en kombinasjon av smart teknologi og rimelig arbeidskraft som gjør at alle norske bedrifter nå har råd til å levere kvalitetsmessig god brukerstøtte

Live Chat, epost, messenger og twitter

Flerspråklig programvare & rimelig arbeidskraft

Vår brukerstøtte løsning baserer seg på 2 komponenter;

Flersprålig programvare som gjør det mulig å levere brukerstøtte på norsk fra andre land.

Programvaren fungerer sømløst via Live Chat, vanlig epost, Messenger og Twitter. Og mobiltelefon.

Z

Flerspråklig programvare

Programvaren vi benytter gjør det mulig å kommunisere på norsk i sanntid. Våre brukerstøtte agenter skriver på sitt morsmål eller engelsk, mens teksten dine norske kunder ser er norsk bokmål. PS. Be om en demo av oversettelse i sanntid.

Z

CRM

Når en kunde tar kontakt lagres kontakt data i programvaren. Her vil du også finne info om hvilke sider vedkommende har vært innom, demografiske data, kundefornøydhet og mye mer. PS. Be om en demo av CRM mulighetene systemet gir.

Z

Kunnskapsbase

Du får også tilgang til en kunnskapsbase der alle Ofte Stilte Spørsmål kan legges inn slik at support teamet ikke trenger å svare på gjentakende spørsmål. En kunnskapsbase sparer deg for tid og penger.

Z

Chatbot

Løsningen inkluderer en Chatbot som gjør det mulig å automatisere kundekontakten og være tilgjengelig med nyttig info på tider av døgnet da brukerstøttetjenesten ikke er betjent. Se også bruk av Triggere på Salgsmaskinen siden.

Z

Delt innboks

Du får tilgang til en delt innboks der alle henvendelser i alle kanaler ligger i kronologisk rekkefølge. Her kan du filtere på “ikke leste meldinger”, “ikke løste saker”, og flere andre måter å filtere henvendelsene på. Og du ser hvem som jobber med hvilke saker.

Z

Kampanjer

Sett opp kampanjer manuelt eller automatisert, der du leverer meldinger på mail eller chat basert på filter du forhåndsdefinerer. Kampanjer kan benyttes til onboarding av kunder, salgskampajer, oppsalg- og kryssalg, m.m.

Kundeevaluering

Følg med på kundetilfredshet fra dag til dag

I dag kan du ved et enkelt Google søk finne hvor fornøyd eller misfornøyd kundene er med leverandør A, B eller C.

Dette er svært viktig å ta på alvor, da det kan være vanskelig å skaffe nye kunder om ditt firma får dårlige vurderinger online.

Ved hjelp av vår brukerstøtte løsning kan vi sette opp en automatisert epost som går ut 1 time etter at en kunde-henvendelse er markert som “løst” der kunden får mulighet til å gi en vurdering av hjelpen han eller hun fikk.

I kontrollpanelet får du løpende oppdatering på kundetilfredshet, og kan se hvem som gir god brukerstøtte og hvem som kan gjøre en bedre jobb. En annen fordel er at det er mulig å ta kontakt med kundene som har gitt en dårlig evaluering for om mulig å forbedre inntrykket. Og for kundene som har gitt en god vurdering kan det være smart å be om en referanse.

bemanning fra vårt globale team

Asiatiske support agenter blant verdens beste på brukerstøtte

Ifølge Intheblack.com er support agenter fra Phillippinene blant de beste i verden på brukerstøtte.

Phillippinske support agenter har dette til felles;

Svært service minded

Vi skaffer riktig type support agenter og gjennomfører en rekrutteringsprosess for å være sikre på at vedkommende kvalifiserer til å kunne jobbe for ditt firma. Du er den som til sist godkjenner agentene som vi har funnet gjennom vår rekrutteringsprosess.

Vil du vite mer?

Ta kontakt