MERKEVARE BYGGING

Bli markedsleder i bransjen med noen få enkle grep

Om du tar en sjekk av dine konkurrenter vil du se at flere mangler en skikkelig nettside, en strategi for hvor og hvordan møte kundene og ikke minst vurderinger på Trustpilot, Google og Facebook (flere har sannsynligvis en dårlig score).

Dette er «gull» for deg, da du relativt enkelt kan gjøre det bedre uten at det koster en formue!

«Your brand is the single most important investment you can make in your business.»

REDAKTØR FORBES MAGAZINE

I en verden full av valg er forbrukerens tillit til et varemerke avgjørende. Ifølge Exploding Topics, sier 81% at de trenger å stole på et varemerke før de vurderer et kjøp. Merkevarebygging er mer enn bare markedsføring; det handler om design, kommunikasjon og omdømmehåndtering for å skape en unik identitet. Når denne identiteten resonnerer med kundene, oppstår kundelojalitet og økt lønnsomhet da markedsleder ofte kan ta bedre betalt enn sine konkurrenter.

01.

Merkevare identitet

Et godt førsteinntrykk er nøkkelen til en sterk merkevareidentitet.

Finn ut mer

02.

Merkevare strategi

Skap en uforglemmelig kundeopplevelse ved å overgå forventningene i hvert trinn av kundereisen.

Finn ut mer

03.

5 stjerners vurderinger

5-stjerners kundevurderinger styrker troverdigheten, øker tilliten og skaper organisk vekst.

Finn ut mer

merkevare identitet

Et godt førsteinntrykk er nøkkelen til en sterk merkevare identitet.

Du er sikkert kjent med uttrykket «du får ikke en ny sjanse til å gjøre et godt førsteinntrykk». I første møte med salgsprospekter og nye kunder er det essensielt å fremstå på best mulig måte. Det gjelder blant annet;

Proff og tillitsvekkende logo og slagord

Nettside med tidsriktig design, godt innhold og god navigasjon.

Presentabel og tillitsvekkende i møter online og offline.

Være postiv, serviceminded og tilgjengelig.

Møt presis og hold det du lover.

Vi hjelper deg gjerne med proff og tillitsvekkende logo, tidsriktig nettside, grafisk profil, brand grafikk og gode råd om merkevare identitet.

merkevare strategi

Skap en uforglemmelig kundeopplevelse ved å overgå forventningene i hvert trinn av kundereisen

Kundereisen er stegene dine kunder er innom fra et behov er oppstått til kjøpet er gjennomført; 1) Oppmerksomhet, 2) Orientering, 3) Vurdering, 4) Konvertering, og 5) Kjøp. Vi kan også ta med 6) Ambassadør og 7) Gjenkjøp.

Merkevare strategi: Ved proaktivt å jobbe for en god kundeopplevelse i hvert trinn, legger du grunnlaget for en strøm av 5-stjerners kundevuringer.

Vi kan hjelpe deg utvikle en merkevare strategi som vil gi dine kunder en uforglemmelig kundeopplevelse.

5-stjerners vurderinger

5-stjerners kundevurderinger styrker troverdigheten, øker tilliten og skaper organisk vekst

5-stjerners kundevurderinger fungerer som et kvalitetsstempel, og gir ditt firma en umiddelbar konkurransefordel i bransjen. Når salgsprospekter og dine kunder ser at ditt firma har 5 stjerners vurderinger, gir dette styrket omdømme, trygghet og større sjanse for at kundene velger ditt firma.

Vi har utviklet en metode for generering av 5-stjerners kundevurderinger, der du også får kjennskap til hva som kan bli bedre uten at dette ender opp som en dårlig kundevurdering.

Kontakt oss for en uforpliktende merkevare-snakk

Fyll ut skjemaet og legg gjerne med noen ord om ditt firma, så tar vi kontakt for en hyggelig snakk.

Pin It on Pinterest

Del